fredag 1. mai 2009

Vil være 3.klassing.!

Ting går enkli veldi bra for tiden. xD
brann vinnar, vaagan moen e på vei i form, en Tijan som E i form, vi skårar igjen, d e snart sommarferie, russen e kjempe grei (har isje blitt tatt av noen russ enno! isje engang min søster(H) som e russ.. som gjør at eg gledar meg enno mer!)... kanon ^^
D at d isje e lenge t sommaren e vell d som e allar allar kjekkest. D e så mye eg gledar meg t!
to helger i sørlandet (en i begynnelsen og en i slutten av ferien). D blir gøy!
Sverige tur me Eline, d blir DRIT gøy, og 3 ukar på kreta blir kanon!! æææh! elskar plassen. ^^,

Ennå en ting som e bra me sommaren, e at etterpå e vi 3.klassinger. D e drit gøy, samtidig som at d e kjempe trist.. Vil isje slutte på fyllingen.. Trives så vanvittig godt der!
Men i løpet av tredje skal vi t London, og vi ska være russ! Håpar d blir mange gøye knutar, for vil gjøre mange! men isje noen drøye. deeet tror eg vi dropper :p

har lang helg no då.. men syns isje d e noe spesielt kjekt, for eg vet ka som kommar i neste uke, etter helgen.. matte tentamen (!!!!) og samfunnsfag prøve. rett etter hverandre. takk for den liksom xD og eg har isje tid hellar t og øve. eller, har litt på lørdag... men d hjelpar liksom litt lite :p kan isje i dag, ska i konf på søndag, og opplæring på mandag. oh jess, Marie har fått jobb. d blir så uvandt og si "ska på jobb" xD så kan bli interessangt å se kossn d går. ^^
Wish me luck, (:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heheh, du skal nok ta mange knuter du Marie, hehe, the dirty one's, I guess? ;D hehe.
Men yeye!

Grattis med jobb ;) hehe.

Mariiee sa...

ska d :D
leste du isje hele? skrev at de drøye lar vi være ^^

takk :D så får vi se kor lenge d holdar. xD