tirsdag 21. april 2009

Lenge siden sist ja..

Er en stund siden eg skrev no.. har vært opptatt og isje hatt så mye og skrive xD
E mye skole d går i då.. xD og vennar, når eg har tid.

Eg tror enkli eg høres veldi negativ ut. Eg prøver å være positiv, og eg følar meg som en positiv person som oftest, men når eg hørte etter kossn eg snakket i dag sååå hørtes d isje helt sånn ut.
Satt å snakket me Karina om forskjellige ting.. D gikk vel mest i ka som irriterer meg, ellar ting som irriterer meg.. Som de helsikkens sladrekjerringene i paradise hotel, som oppfører seg som noen 13 åringen som KUN slenger dritt og som bestemmer seg for ka de syns om folk utifra de første 2 minuttene de snakkar me de. Ble helt kvalm av gårsdagens episode.. At lene e psykologi - student e jo skummelt i seg sjøl.. Den eneste forbindelse hon burde ha me psykologi e psykologisk HJELP. d va affal d eg tenkte etter i går.. d va tragisk... alle de usaklige tingene hon klarte å fyre fra den løse nordlendings kjæften sin va vanvittig. og d siar LITT når en 17 åring e mer voksen i hode enn en på 25. helvette hellar..

ser dåkkar, negativ.. xD kan hende d kun e i dag då. .vet isje :p hadde affal en lang samtale me Karina om ting som irriterte meg. Silly har fått gjennomgå og. Men d e så mye negativt å si om enkelte ting, sant. xD

(beklagar d lille hissige avsnittet som va over... ble bare irritert me engang eg nevnte d, så måte bare skrive d xD)

Så sånn e d. ^^,

4 kommentarer:

Christina sa...

Vel, hvis du er pessimistisk må jo jeg være direkte suicidal..
Jaja, godt å vitei alle fall. Paradice Hotel er idiotisk, men det er jo akkurat dette som er morsomt med det, da. Jeg pleier å tenke at menneskene der ikke eksisterer i den virkelige verden..

Mariiee sa...

D e isje umuli du... oO
neida xD <3

eg sku ØNSKE de isje fantes i virkeligheten.. d e jo helt tragisk xD

camilla sa...

hahaa , jeg har aaldri sett en episode av Paradise . meen , det virker teit , og samme gjelder folket :b haha .

- nomalsh

Mariiee sa...

Haha, e isje noe vits å se d enkli.
Noen gangar e de så drøy der, at d e kvalmendes og se på.. sånn som de behandlet Margrethe va helt grusomt. Sku liksom ønske eg va der, så eg kunne fortelle de akkurat ka eg tenkte om de. Men vet isje om d e nok ukar igjen, t at eg kunne snakket meg ferdig...
haha:p