lørdag 11. oktober 2008

MacGyver

Idag har et sett MacGyver.. Han e jævli kul!
digget d når eg va liten :D meg og min søster har då ødlagt d programmet for pappa.... xD
kossn vet eg isje, men han såg allti på d før, så begynte meg og hilde og se på d, og d endte me at pappa sluttet... vi maste vell kansje for mye?
For d e noe eg har t vane og gjøre når vi ser tv.. pappa har lært seg og stenge d ute.. Han merker d isje lenger oO Om eg snakkar og snakkar, så slutter eg, fordi eg har sagt d eg sku si, så snur pappa seg "hm..? ka sa du?" .... -_-'
grunnen til at han reagerer kun når eg tiar stille e fordi d e uvandt, og han regner me at eg e stille fordi eg venter på svar eller noe fra hans side xD
Men poenget va at eg savnar og se på MacGyver på tv! eg kommar jo søren aldri tidsnok hem.. oO
og en ting til, har merket at flere sier at han som spillar MacGyver e homofil i virkeligheten (kan verken bekrefte eller avkrefte disse ryktene) og når eg siar d t gutter, så nekter de! "NEI!! HAN E ISJE HOMO! Han e MacGyver. sånne e isje homo." koffor isje?? Dåkkar e bare dom og trangsynt, og vil isje innrømme at barndomshelten e homofil. (om han e)

Har tenkt og bruke lørdagen (eg vet d..) og søndagen t øve replikker og lese t prøve. Til no har eg kun sett episoder av nevnte MacGyver, og sett landskamp.. så hasje begynt.. men d kommar :D
Merker og at eg begynnar og bli irritert på pappa, selvom d e synd på han.. mannen har allergi, og nyser i et bankande xD Støv-allergi e mord altså! gla eg isje har d xD

paramore - pressure. Den e litt gøyal :D Likar paramore. selvom eg kun har hørt nok sangar av de t at eg kan telle de på en hånd..... xD denne e affal favoritten sålangt (:
http://www.youtube.com/watch?v=9RDfJjakP0g&feature=related

2 kommentarer:

Katrine sa...

Å gud! Jeg klarer ikke MacGyrver :P hahha, helt forfedelig xD

Mariiee sa...

Din nodd!:O
han e jo råkul (H)
hahaah! xD litt usannsynli, men d kan vi leve mee ^^,